Menu

4 Kasım 2014 Salı

LAZER TEDAVİSİ

ETS ameliyatı aradan geçen zaman içinde artık neredeyse HİÇ tavisiye edilmeyen bir tedavi konumuna gelmiştir.

Bu nedenle bu sayfayı ziyaret edenlerin alternatif tedavi  yöntemlerine yönelmelerini tavsiye ediyorum.

Bu tedavilerden biri de LAZER TEDAVİSİ dir. Ameliyatı olmuş biri olarak çok az fayda görüp çok fazla zarara uğradığımı düşünmekteyim. LAzer tedavisini denemek için fırsat kolluyorum şuan.

Sayfayı ziyaret edenlerden ricam : eğer lazer tedavisi oldularsa, yada bu konuda bilgi sahibi iseler yorum olarak belirtmelidir. Yorumlarınızın birçok kişiye faydalı olacağını unutmayın..!

6 yorum:

murder dedi ki...

Merhaba
Blog'lar benim için merakla takip ettiğim en seçkin sosyal paylaşım ağı, en azından ben öyle düşünüyorum. Blogunuzu göğüs büyütme ve
vajina daraltma operasyonları hakkında bilgi ararken keşfettim diyebilirim. Bilgi paylaşımları açısından faydalı paylaşımlarınız var keyifle okuyorum, mutlu bloglamalar.

Unknown dedi ki...

Site admini arkadaşıma çok teşekkür ederek sormak istiyorum , göğüs büyütme ve
kepçe kulak estetiği operasyonu geçirdikten sonra psikolojik olarak ne tür etkileşimler yaşanıyor bilgi paylaşımı yaparsanız sevinirim ya'da bu konuda bilgili - bu operasyonları yaşadıkdan sonra psikolojik anlamda etkilendiği olayları olan arkadaşların yorumlarını okumak isterim, şimdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Sağlık konularında paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim. Ülkemizde yapılan göğüs büyütme ya'da diğer adı ile meme büyütme ve diğer estetik müdehaleler hakkında uzman doktordan bilgi almak isterseniz blogumu ziyaret edebilirsiniz. @catlover seker, Estetik operasyon öncesi psikiyatr danışmanlardan mutlaka öneri almanızı tavsiye ederim.Blog sahibine'de bu fırsatı verdiği için ayrıca teşekkürler.

BLOGCU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BLOGCU dedi ki...

şifalı bitkiler hakkında bilmediğiniz neler var neler hepsi sağlık sitemizde.
https://www.tahlilsonuclari.web.tr

ges dedi ki...

Devam eden tedavinizle ilgili son durumu ve yaptırdığınız tahlil sonuçlarınızı öğrenmek artık çok kolay
https://www.tahlilsonuclari.info/
izmir tahlil sonuçları